FAQs

FAQs

Blijven mijn contactpersonen identiek?

Uw dossierbeheerder blijft dezelfde. U kan met al uw vragen nog steeds terecht bij deze persoon. Ook de rest van het PROCERTUS-team is beschikbaar voor het verstrekken van bijkomende informatie. De medewerkers van PROCERTUS kan u op volgende manier bereiken: Per mail mits in de bestaande mailadressen ‘be-cert.be’, ‘probeton.be’ of ‘ocab-ocbs.com’ te vervangen door ‘procertus.be’; Per mail mits 'voornaam.naam@probeton.be' te vervangen door 'v.naam@procertus.be' (waar v de eerste letter van de voornaam is); Telefonisch op het vaste [...]

Waar kan ik de verschillende documenten vinden die van toepassing zijn in het kader van mijn certificatie?

Het extranet van BE-CERT wordt omgevormd naar het PROCERTUS-extranet voor de materialen en zal bereikbaar zijn via het adres https://extranet-materials.procertus.be. Het extranet krijgt een nieuwe look maar het gebruik verandert op zich niet. Uw bestaand account zal verder gebruikt kunnen worden. Het extranet van PROBETON wordt omgevormd naar het PROCERTUS extranet van de prefabsector en zal bereikbaar zijn via het adres https://extranet-prefab.procertus.be. Het extranet krijgt een nieuwe look maar het gebruik verandert op zich niet. [...]

Go to Top